Co nas wyróżnia ?

Co mówią o nas zadowoleni klienci:

Kamery

Znaleziono 27 towarów.

Lista 1-100 z 27 towarów
Aktywne filtry

AXIS Q1941-E 60MM 30 FPS IN

Review
28696.76 zł
za 1 szt

Kategoria: Dom i ogród > Monitoring > Kamery
Producent: Axis
Model: 0789-001
EAN: 7331021048546

AXIS Q1941-E 19MM 30 FPS IN

Review
16682.17 zł
za 1 szt

Kategoria: Dom i ogród > Monitoring > Kamery
Producent: Axis
Model: 0877-001
EAN: 7331021051867

AXIS Q1941-E 35MM 30 FPS IN

Review
5644.52 zł
za 1 szt

Kategoria: Dom i ogród > Monitoring > Kamery
Producent: Axis
Model: 0788-001
EAN: 7331021048539

Konftel CAM50, Webcam (Black)

Review
3077.12 zł
za 1 szt

Kategoria: Dom i ogród > Monitoring > Kamery
Producent: Konftel
Model: 931401002
EAN: 7394001010872, 7394001010865

Kamera IP PTZ DAHUA SD22204UE-GN

Review
1030.97 zł
za 1 szt

Kategoria: Dom i ogród > Monitoring > Kamery
Producent: DAHUA
Model: SD22204UE-GN
EAN: 6939554964374

Level One FCS-3065 Dome 5MP/PoE

Review
612.91 zł
za 1 szt

Kategoria: Dom i ogród > Monitoring > Kamery
Producent: LevelOne
Model: FCS-3065
EAN: 4015867189825

D-Link DCS-8325LH

Review
582.75 zł
za 1 szt

Kategoria: Dom i ogród > Monitoring > Kamery
Producent: D-LINK
Model: DCS-8325LH
EAN: 790069450730, 0790069450730

Level One FCS-3054 Dome 3MP/PoE

Review
369.33 zł
za 1 szt

Kategoria: Dom i ogród > Monitoring > Kamery
Producent: LevelOne
Model: FCS-3054
EAN: 4015867189689

Kamera TP-LINK Tapo C110

Review
133.20 zł
za 1 szt

Kategoria: Dom i ogród > Monitoring > Kamery
Producent: TP-Link
Model: Tapo C110
EAN: 4897098682760, 4897098682746


Kamery

Fotografia jest niewątpliwie jednym z najważniejszych wynalazków w historii - naprawdę zmieniła sposób, w jaki ludzie pojmują świat. Dziś możemy „zobaczyć” wszelkiego rodzaju rzeczy, które są w rzeczywistości oddalone od nas o wiele metrów, kilometrów, a także i lat. Fotografia pozwala uchwycić chwile w czasie i zachować je na lata. Technologia, która to wszystko umożliwia, jest dość prosta. Kamera składa się z trzech podstawowych elementów: elementu optycznego (obiektyw), pierwiastka chemicznego (błona) i elementu mechanicznego (korpus). Jak zobaczymy, jedyną sztuczką związaną z fotografią jest kalibracja i połączenie tych elementów w taki sposób, aby rejestrowały wyraźny, rozpoznawalny obraz.

Istnieje wiele różnych sposobów połączenia wszystkiego w jedną całość. Element optyczny kamery, jak i aparatu to obiektyw. Mówiąc najprościej, soczewka to po prostu zakrzywiony kawałek szkła lub plastiku. Jego zadaniem jest odebranie wiązek światła odbijających się od obiektu i skierowanie ich tak, aby zbiegły się, tworząc prawdziwy obraz - obraz, który wygląda tak samo jak scena przed obiektywem. Ale jak może to zrobić kawałek szkła? Proces jest w rzeczywistości bardzo prosty. Gdy światło przemieszcza się z jednego ośrodka do drugiego, zmienia prędkość. Światło przemieszcza się w powietrzu szybciej niż przez szkło, więc soczewka je spowalnia. Kiedy fale świetlne wpadają do kawałka szkła pod kątem, jedna część fali dotrze do szkła, a następnie zacznie zwalniać jako pierwsza. Jest to coś w rodzaju pchania pod kątem wózka na zakupy z chodnika na trawę. Prawe koło jako pierwsze uderza w trawę i zwalnia, podczas gdy lewe koło jest nadal na chodniku. Ponieważ lewe koło przez chwilę porusza się szybciej niż prawe, wózek na zakupy skręca w prawo, gdy porusza się po trawie.

Wpływ na światło jest taki sam - wpadając do szyby pod kątem, ugina się w jednym kierunku. Po wyjściu ze szkła ponownie się wygina, ponieważ część fali świetlnej dostaje się do powietrza i przyspiesza przed innymi częściami fali. W standardowym zbieżne lub wypukłej soczewki, jednej lub po obu stronach krzywej szkiełko. Oznacza to, że przechodzące przez nie promienie światła uginają się w kierunku środka soczewki przy wejściu. W soczewce podwójnie wypukłej , takiej jak szkło powiększające, światło zgina się zarówno przy wyjściu, jak i przy wejściu. To skutecznie odwraca drogę światła od obiektu. Źródło światła - powiedzmy świeca - emituje światło we wszystkich kierunkach. Wszystkie promienie światła rozpoczynają się w tym samym punkcie - w płomieniu świecy - a następnie nieustannie się rozchodzą. Soczewka skupiająca pobiera te promienie i przekierowuje je tak, aby wszystkie zbiegały się z powrotem do jednego punktu. W miejscu, w którym promienie zbiegają się, otrzymujesz prawdziwy obraz świecy.


Kamery - co znajduje się w jej wnętrzu i jak działa?

Pierwsze kroki dziecka, matura czy spotkanie rodzinne to wydarzenia, które chcielibyśmy przeżywać na nowo. Dzięki technologii umieszczonej w kamerze wideo wszystkie te niezapomniane chwile mogą trwać przez całe życie. Wszystkie komponenty wewnątrz aparatu odgrywają swoje unikalne role i współpracują ze sobą, aby zapisać to, co się dzieje, aby można było obejrzeć to później. Przejdź do następnego obrazu, aby przyjrzeć się bliżej wnętrzu. Proces, przez który przechodzi kamera wideo, aby nagrać obiekt, jest mniej więcej taki sam, jak oko wysyłające obraz wizualny do mózgu. Światło z obiektu przechodzi przez soczewkę oka. Obiektyw aparatu służy temu samemu celowi. To samo światło pada na urządzenie ze sprzężeniem ładunkowym (CCD). CCD to czujnik światła, który rejestruje intensywność i kolor światła dla każdego piksela obrazu. Głowica nagrywająca przenosi informacje przechwycone przez CCD na taśmę. Można to porównać do dłoni używającej pióra do narysowania obrazu. Głowa jest magnetyczna i rejestruje obraz poprzez namagnesowanie taśmy według wzoru, który gracz może odczytać. 

Podczas gdy większość dzisiejszych domowych kamer wideo rejestruje wszystko cyfrowo, nadal można znaleźć kilka, które nagrywają na taśmę, jak ta. Zamiast tej talii, bardziej nowoczesna kamera wideo użyłaby jakiegoś cyfrowego nośnika, takiego jak karta pamięci. Mały silnik utrzymuje taśmę w ruchu. Przedstawiona tutaj seria rolek utrzymuje go w odpowiednim naprężeniu, aby się nie zaplątał ani nie złamał. Procesor, który pełni rolę mózgu, odbiera sygnały ze wszystkich przycisków i przełączników oraz wysyła niezbędne polecenia do reszty kamery. Płytka drukowana przenosi informacje między CCD, procesorem i głowicą zapisującą. Kable są również częścią systemu komunikacyjnego. Kable pomagają w przenoszeniu informacji do ważnych części aparatu. Kontynuuj, aby zobaczyć inne obszary, w których płytka drukowana i kable przenoszą informacje. Płytka drukowana i kable przenoszą obraz z matrycy CCD do wizjera. Obraz, który nagrywasz jednocześnie, pojawia się na ekranie LCD. Ponadto łączą akumulator ze wszystkimi częściami wymagającymi zasilania. Należą do nich CCD, głowica nagrywająca i silniki. 


Kamery - zrób to sam

Kamery mimo iż wydają się być proste, to jak czytaliśmy są z natury skomplikowane - w rzeczywistości podstawowe elementy są tak proste, że można je wykonać samodzielnie, używając tylko kilku niedrogich materiałów eksploatacyjnych. Najprostszy aparat domowej roboty nie używa obiektywu do stworzenia prawdziwego obrazu - zbiera światło przez mały otwór. Kamery otworkowe są łatwe do wykonania i dają wiele radości w użytkowaniu - jedyną trudną częścią jest to, że musisz sam wywołać film. Kamera otworkowa to po prostu pudełko z małym otworem po jednej stronie zawierającej trochę filmie lub papieru fotograficznego o przeciwnych rozmiarach. Jeśli pudełko jest inaczej „światłoszczelne”, światło wpadające przez otwór tworzy rzeczywisty obraz na filmie. Zasada naukowa stojąca za tym jest bardzo prosta.Gdybyś miał doświetlić ciemny pokój latarką, przez mały otwór w szerokim kawałku tektury, światło uformowało by kropkę na przeciwległej ścianie. 

Gdyby przesunąć latarkę, kropka światła również by się przesunęła - wiązki światła z latarki przechodzą przez otwór w linii prostej. W większej scenie wizualnej każdy widoczny punkt działa jak ta latarka. Światło odbija się od każdego punktu obiektu i rozchodzi się we wszystkich kierunkach. Mała dziurka wpuszcza wąską wiązkę z każdego punktu sceny. Wiązki poruszają się w linii prostej, więc wiązki światła z dołu sceny uderzają w górę fragmentu filmu i odwrotnie. W ten sposób odwrócony obraz sceny tworzy się po przeciwnej stronie pudełka. Ponieważ otwór jest tak mały, potrzebujesz dość długiego czasu naświetlania, aby wpuścić wystarczającą ilość światła. Istnieje wiele sposobów na zbudowanie tego rodzaju aparatu - niektórzy entuzjaści używali nawet starych lodówek i samochodów jako światłoszczelnych pudełek. Jeden z najpopularniejszych projektów wykorzystuje zwykłe cylindryczne pudełko na płatki owsiane, puszkę po kawie lub podobny pojemnik.

Najłatwiej jest użyć kartonowego pojemnika ze zdejmowaną plastikową pokrywką.Jeżeli faktycznie chcesz ją zbudować, to możesz w tych kilku prostych krokach. Pierwszą rzeczą do zrobienia jest pomalowanie pokrywy na czarno, od wewnątrz i od zewnątrz. Pomaga to w zabezpieczeniu pudełka przed światłem. Upewnij się, że używasz płaskiej czarnej farby zamiast błyszczącej farby, która odbija więcej światła. Wytnij mały otwór (mniej więcej wielkości pudełka zapałek) pośrodku dna pojemnika (strona nieusuwalna). Wytnij kawałek wytrzymałej folii aluminiowej lub grubego czarnego papieru, mniej więcej dwa razy większy od otworu w dnie pojemnika. Weź igłę o rozmiarze 10 i ostrożnie zrób otwór w środku folii. Wbij igłę tylko do połowy, w przeciwnym razie otwór będzie za duży. Aby uzyskać najlepsze rezultaty, umieść folię między dwiema kartami katalogowymi i przekręcaj igłę podczas jej przepychania.

Przyklej folię taśmą do otworu w dnie pojemnika, tak aby otwór był wyśrodkowany. Przymocuj mocno folię czarną taśmą, aby światło przeświecało tylko przez dziurkę. Wszystko, czego potrzebujesz do przesłony, to kawałek grubego czarnego papieru, wystarczająco duży, aby zakryć większość dna kanistra. Przyklej taśmą jedną stronę papieru do boku dna pojemnika, tak aby tworzyła klapkę nad otworem pośrodku. Przyklej taśmą drugą stronę klapki zamkniętej po drugiej stronie otwork. Trzymaj klapkę zamkniętą, aż będziesz gotowy do zrobienia zdjęcia. Aby załadować aparat, przymocuj dowolny rodzaj filmu lub papieru fotograficznego do wewnętrznej strony pokrywy pojemnika. Oczywiście, aby film zadziałał, trzeba go załadować i wywołać w całkowitej ciemności - będziesz musiał sam go wywołać lub poprosić kogoś o pomoc.

Wybór dobrego projektu aparatu, rodzaju filmu i czasu naświetlania jest w dużej mierze kwestią prób i błędów. Ale, jak powie każdy entuzjasta tego tematu, to eksperymentowanie jest najbardziej interesującą rzeczą w tworzeniu własnej kamery. W całej historii fotografii istniały setki różnych systemów aparatów. Ale co zadziwiające, wszystkie te projekty - od najprostszego domowego aparatu pudełkowego po najnowszy aparat cyfrowy - łączą te same podstawowe elementy: system obiektywów do tworzenia rzeczywistego obrazu, światłoczuły czujnik do rejestrowania rzeczywistego obrazu i mechaniczny system kontrolujący, w jaki sposób rzeczywisty obraz jest wystawiany na czujnik.